SITNIKS CRM: можливості та переваги для бізнесу у 2025

2025 рік – це рік прогресу та інновацій, однак серед мільйонів компаній, які активно намагаються впровадити нові технології до своєї діяльності є і ті, хто досі користується стандартними способами ведення бази даних та спілкування з користувачами – у результаті отримуючи крах. За статистикою, компанії, які використовують CRM-системи, отримують на 56% більше прибутків та продуктивних менеджерів. Чому так відбувається та що допомагає сучасним CRM бути “кращими” друзями тисячам підприємців, ми розглянемо нижче.

Ключові функції CRM: мастхев для онлайн-бізнесу

На сьогоднішній день, близько 20 000 інтернет-магазинів впровадили CRM-систему та помітили, що продажі зросли на 30% вже в перший місяць використання. Цікаво, що ж такого пропонує цей інструмент для того, щоб мати такі шалені результати? Відповідь нижче:

  • Централізований збір та зберігання даних.

Якщо вашим найбільшим “болем” є хаос у базі даних – відставити паніку! CRM-система здатна самостійно зібрати цілий пак даних про клієнтів (контактні дані, історію покупок, уподобання, історію попередніх замовлень та ін.) і централізувати їх. Це допомагає швидко знаходити необзілну інформацію, оперативно надавати відповіді та нарешті забути про хаос і плутанину, яка була раніше.

  • Автоматизація бізнес-процесів.

Зазвичай, ручний процес виконання рутинних задач займає понад 70% робочого часу працівників. CRM-система здатна автоматизувати щоденні задачі та націлити увагу саме на продажі. Автоматичні відповіді на повідомлення допомагають не лише збільшити лояльність клієнтів до бренду, але й на на 60-65% підвищують продуктивність менеджерів. 

  • Аналіз даних в режимі реального часу.

Щоденний аналіз ефективності, конверсії та інших показників бізнесу краде цілісінькі дні? Не проблема! CRM-система здатна вивчати конверсію, аналізувати ефективність маркетингових кампаній, стежити за змінами у поведінці користувачів, надавати детальні звіти про продажі та ін. Все це дозволяє отримати глибоке розуміння проблемних місць та прийняти обгрунтовані рішення щодо покращення.

  • Інтеграція з іншими платформами.

SITNIKS CRM пропонує 100+ інтеграцій, серед яких є лідируючі служби доставки, платіжні сервіси, соціальні мережі та маркетплейси. Інтеграція з Новою Поштою допомагає пришвидшити процес доставки, а підключення до вашого магазину платіжні сервіси PayPal або Liqpay допоможуть миттєво проводити транзакції, без потреби переходу між браузерами.

  • Мобільний додаток.

Мобільність – це тренд 2025 року! Якщо ви мріяли бути “на коні” та вправно обійти ваших конкурентів, маємо для вас гарні новини! SITNIKS CRM має зручний мобільний додаток, який надає змогу дистанційно керувати всіма бізнес-процесами, маючи при собі лише смартфон. Додаток відкриває двері до обслуговування клієнтів у будь-який час та місці, а відстеження залишків на складі тепер аж ніяк не потребує вашого перебування в офісі! 

  • Власний платіжний модуль Sitniks Pay.

Sitniks Pay – це повноцінна платіжна система для соціальних мереж та маркетплейсів, яка дозволяє швидко та зручно проводити транзакції, захищаючи особисті дані клієнтів. SITNIKS думає про безпеку користувачів та пропонує надійні інструменти, які допомагають стати кращим другом для своїх покупців.

Однак, це ще не все! CRM-система здатна адаптуватись під особисті потреби кожного бізнесу, а також має гнучкі тарифи, які можливо обрати індивідуально, виходячи з бюджетних рамок.

Що кажуть люди?

Ми відверто поспілкувалися з підприємцями та дізналися, які враження вони отримали в перші місяці після впровадження CRM. Власники інтернет-магазинів задоволені зручністю та простотою, а також відмічають наявність величезного спектру функцій, які щоденно рятують їх бізнес від краху. 

“Раніше ми користувалися лише таблицями Excel та насправді було навіть зручно. Однак, у той момент, коли продажі почали зростати, а база даних розширюватися, ми зрозуміли, що більше так не протягнемо і почали активно шукати допоміжні інструменти. Чесно кажучи, з CRM-системами раніше справи не мали, але з перших днів вже переконалися у тому, що це – наше врятування. За перший місяць конверсія магазину збільшилася на 30%, продажі зросли приблизно на 45-50% та ми помітили, як менеджери стали більш продуктивними. Автоматизація дійсно врятувала нашу компанію і тепер ми просто не можемо уявити як би ці всі задачи виконували вручну!” – власники інтернет-магазину дитячого одягу.

“Я почала замислюватися над впровадженням CRM коли помітила, як менеджери не встигають вчасно обробляти всі запити та ми втрачаємо клієнтів. Якщо на початку ми отримували 20-30 запитів в день, то потім співробітникам приходилось вручну відповідати на 50-100! Це ставало нереальним. Після впровадження SITNIKS CRM я та моя команда видихнула з полегшенням і ми вражені, що час на відповіді скоротився з години до 5 хвилин. Мені дуже зручно відслідковувати ефективність менеджерів, ще дуже подобається можливість автоматично генерувати звіти. Про інтеграцію зі службами доставки та банками я взагалі мовчу! Без цього мабуть магазину б вже не існувало. За останні півроку кількість продажів зросла на 64%, а середній чек збільшився на 44% – все це завдяки оптимізації процесів!” – керуюча магазину жіночого шкіряного взуття. 

SITNIKS CRM – сучасне рішення, що допомагає автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси, має 100+ інтеграцій зі сторонніми сервісами і власний платіжний модуль, який перетворює ваш магазин на справжній майданчик для продажів. 

Бажаєте автоматизувати ваш бізнес та отримувати на 50% більше прибутку? Скористайтесь безкоштовним пробним періодом SITNIKS CRM (14 днів) та самостійно переконайтесь, що це – більше аніж реально!

Look
Додати коментар